Tanio odstąpię niezłe płyty!

22 Sier

Nie mam cierpliwości, ani pieniędzy, aby bezcelowo wystawiać na allegro wszystkie albumy jakich już nie słucham.

Jakby ktoś chciał przejąć za drobną opłatą kilka płyt niech żwawo pisze ile chce. Ceny od 0zł do maks 40zł za drogie pozycje.

Ot lista:

Cocteau Twins – Garlands [stan zdecydowanie poprawny; 15-20zł]

Parsley Sound – Parsley Sounds [praktycznie nowa; 15zł]

Counting Crows – Across A Wire Live In New York [digipak 2cd w folii, 35zł]

Fenin – Grounded [praktycznie nowa + odciski palców; 35zł]

Seeed – New Dubby Conquerors [stan zdecydowanie poprawny; 25zł]

Quincy Jones – Back On The Block [lekkie ryski, ale płyta jest u mnie już 20lat; 15zł]

Bush – The People That We Love singiel [nowa z porysowanym pudełkiem; 0zł]

The Reggae Love Collection ‚Oryginal Trojan Recordings’ [praktycznie nowa w otartym pudełku; 0zł]

Paul Simon – The Rhythm Of The Saints [kolejna 20sto latka w pełni sprawna; 15zł]

Paul Simon – You’re The One [10cio latek idealny w porysowanym powierzchownie pudełku; 10zł]

Mick Jagger – Wandering Spirit [powierzchowne ryski – może nie działać w aucie + pękniete pudełko; 5zł]

Massive Attack – 100th Window [nowa w folii; 30zł]

Idjah Hadidjah – Tonggeret ‚muzyka indonezyjska’ oryginalne wydawnictwo z 1987r [praktycznie nowe, 40zł]

+ kilka innych współcześniejszych dźwięków, które pewnie nikomu nic nie powiedzą, więc bez sensu tutaj wypisywać, ale jak ktoś chce coś polecone przeze mnie z trip-hopu, housu, chilloutu to dać znać.

Zapraszam do pytań w komentarzach, a chętnie odpowiem. Wysyłka ewentualna 6zł, ale polecam odbiór osobisty, co bym mógł osobiście nakłonić do wzięcia kolejnych albumów ;P

P.S. wybaczcie za wpis allegrowozastępowy, ale siły nie mam na serwis, a płyty lepiej, aby były przez kogoś słuchane

komentarze 3 to “Tanio odstąpię niezłe płyty!”

  1. Arkadiusz 27 sierpnia 2010 @ 12:42 #

    Chciałem tylko rzecz, że ładnie na tej stronie jest.

  2. Michał Światłowski 9 listopada 2013 @ 19:51 #

    Witam!!! Piszę w sprawie płyty Moonraker – Nada Brahma
    Czy można ją gdziekolwiek dostać jeszcze?

  3. Priam 9 grudnia 2013 @ 11:55 #

    Hej. Po pierwsze niesamowicie cieszę się, że ktoś jeszcze trafił na bloga, którego ku mojemu smutkowi od bardzo dawna nie aktualizowałem. Być może to sygnał, że warto coś jeszcze tu dodać 🙂
    Co do płyty to egzemplarze, które miałem rozdałem jako prezenty. Widzę, że wciąż są dostępne na cdbaby, czyli tam gdzie kupowałem kilka lat temu. Sama płyta nie jest droga, ale wiadomo, że przesyłka do Polski kosztuje niemal drugie tyle. Z tego powodu ja robiłem zazwyczaj większe zamówienia. Wciąż niecałe $18 to cena niewysoka, jak na polskie warunki.
    Tu linki:
    płyta http://www.cdbaby.com/cd/moonraker2
    przesyłka https://www.cdbaby.com/shipping

Skomentuj

