formspring

30 Lip

Formspring i to w dodatku mnie. Forspring.me.

Czasami coś przytrafia mi się wcześniej niż innym. Częściej później, ale jednak są wyjątki. Chyba zdarzyło mi się coś odkryć zanim stało się to u nas tak popularne jak facebook, czy twitter. Wygląda jak to drugie, ale jest wg mnie o wiele fajniejsze i sensowne. Co prawda widziałem już profile, które się zatraciły w bezsensie, ale to tylko świadczy o kierunku w stronę sławy. 50mln wejść miesięcznie po zaledwie pół roku od startu to marzenie każdego startupu.

W skrócie: może zostać Ci zadane pytanie, a nawet pytanie anonimowe. Oczywiście możesz się zemścić, o ile wiesz na kim. Ilość znaków ograniczona do 255. Brzmi tak sobie? No tak brzmi. Jednak po chwili sprawa staje się wciągająca. Po co w kółko odpowiadać na te same pytania skoro można bez większego wysiłku stworzyć i wciąż powiększać swojego prywatneg FAQa o sobie samym. Wiadomo, że profil posiada człowiek, ale nic nie stoi na przeszkodzie, aby poudawać krzesło lub arbuza i w jego imieniu prowadzić Q&A. Pytania i odpowiedzi są modne. Ostatnio jedna z lepszych piosenek Finka została tak nazwana.

Zapraszam do testów. Mój profil: http://www.formspring.me/kemuzik na razie jest ubogi, ale brak mi tam przyjaciół ;P.

Skomentuj

