Powrót ;)

30 Czer

Może jak się wemknę kątem to nikt nie zauważy, że zaniedbałem tutejsze wpisy. Mógłbym (chyba już wcześniej to zrobiłem) tłumaczyć się tworzeniem innych stron i projektów; sesją; brakiem czasu (zawsze dobry argument, którego nie trzeba argumentować); brakiem weny itd, ale to nie wpłynie w żaden sposób na ocenę czytających.

Powróciłem, bo mam zamiar wprowadzić małe zmiany, które są zmianami tylko dla mnie. Tylko ja sam wiem, co sobie założyłem na początku i czego od siebie i wpisów wymagałem. Trochę późno, ale w końcu zrozumiałem, że nie mogę się aż tak mocno ograniczać. Mój prywatny regulamin był zbyt sztywny i bardzo zawężał tematykę wpisów. To jest mój blog (o ile słowo blog traktuję ulgowo, o tyle słowo ‚mój’ jest znaczące). Nie będzie tu już tylko i wyłącznie o muzyce. Nie będę też jakoś szczególnie traktował darmowej muzyki. Będę dzielił się tym, czym mam ochotę. Pomysłów wszelakiej maści mam dużo. Na niektórych mam zamiar powieźć moją karierę, więc nie wszystko zdradzę, ale na pewno będzie ciekawie, śmiesznie, przytulnie, ludzko i rozrywkowo. Zmianom ulegnie też odrobinę wygląd. Daruję sobie zmianę czcionki na ładniejszą i edycję akapitów. Zbyt dużo czasu pochłaniają części techniczne, a to przyczyniło się w 90% do zawieszenia plejlisty. Będę pisał, a wygląd wordpress wybierze domyślnie.

Tyle słowem przypomnienia o sobie. Wpis z treścią pojawi się jeszcze zanim zawyje kolejny wuwuzel.

Skomentuj

