Menhirs of Er Grah i March Rosetta i .. i …

16 Sier

Border Lines, czyli best of
Od dłuższego czasu miałem zamiar napisać o płytach March Rosetty. Później odkryłem, że Menhirs of Er Grah to ta sama postać. Oba projekty bardzo przypadły mi do gust, więc się skontaktowałem z artystą w celu zdobycia kilku dodatkowych informacji i zacząłem pisać. Niestety ogrom jego twórczości trochę mnie przytłamsił i zanim miarodajnie zapoznałem się z wszystkimi albumami minęło sporo czasu. W sumie w playerze miałem 8 płyt Marcha Rosetty, 3 Menhirs of Er Grah, Minimal States, Black Crown plus do tego The Marshal Chapel Experiment i Hip Nothings leciało z myspace’a, które mimo braku wydania na razie są bardzo bardzo mocnymi pozycjami.


Wyszło bardzo obszernie i trochę za dużo i za długo dla mnie, więc mam nadzieję, że wszelkie niedoróbki zostaną mi zapomniane. Po tekst zapraszam na netaudio.pl, a dokładnie tu: http://netaudio.pl/blog/2009/08/16/thomas-peter-carter/ .

Skomentuj

