Wprowadzenie

12 Sty

Przyczyna: za dużo muzyki dla jednego.
Skutek: nieobiektywny filtr płytowy.

W sieci znaleźć można sporo stron i blogów poświęconych muzyce, jednak zdecydowana większość odnosi się do muzyki słyszanej w radio, więc po co o nich czytać. Pozostała część stara się być na tyle alternatywna na ile się da co skutkuje „przewyrafinowanym” smakiem recenzjonowanych albumów. Dodatkowo nie spotkałem się jeszcze z portalem, który na równi traktowałby płyty komercyjne i darmowe, wrzucane przez zespoły na swoich stronach, czy rozpowszechniane przez portale szerzące twórczość na licencji Creative Commons.

Będę pokazywał tutaj dźwięki, które lubię. Nie znajdziemy tutaj np. Gang Gang Dance, który został uznany przez portale muzyczne za album roku 2008. Nie spodobał mi się.

Co mi się podoba?
Zobaczymy ;].

komentarzy 6 to “Wprowadzenie”

  1. bloomsien 13 stycznia 2009 @ 10:19 #

    bardzo fajna sprawa z tym blogiem, życzę dużo zapału 🙂 a tak apropo muzycznych zestawień 2008 polecam to z http://www.pitchforkmedia.com a szczególnie miejsce 1. Fleet Foxes 🙂

  2. Elfica 13 stycznia 2009 @ 23:24 #

    A takie się na początku głupie to blogowanie wydawało:)
    Wiesz o czym piszę .. i tak w zakresie estetyki ocena bardzo wysoka układ poszczególnych elementów podobnie:) Czy będzie więcej tekstu? Bardzo lubię jak polecasz i „odlecasz” wykonawców, o których istnieniu nie miałam pojęcia a którzy finalnie podbijają moje serce … poza Tobą 🙂
    Życzę powodzenia i wytrwałości!

  3. Priam 14 stycznia 2009 @ 9:25 #

    Oczywiście, że będzie więcej. Tylko gorączka mi spadnie do 37 to będę w stanie coś napisać. Mam nadzieję, że te kilka dni ciszy nie spowoduje zniechęcenia u odwiedzających.

  4. aga 4 lutego 2009 @ 20:05 #

    swietnie:) trzymam kciuki i z ciekawoscia poczytam a potem poslucham:)

  5. sandy 15 września 2009 @ 21:11 #

    Witam:) Trafiłam tu przez przypadek i po godzinie słuchania Twoich propozycji (a niewiele spośród nich znałam) stwierdzam, że chyba mamy podobny gust muzyczny 🙂 Wszystko mi się podoba. Więc będę słuchać dalej i ściągnę trochę. Moje ostatnie jazdy muzyczne są niewytłumaczalne. Non-stop muzyka i muzyka. No nic, jestem na to skazana. 😀

  6. galaxy 14 lutego 2010 @ 0:52 #

    żałuję, że dopiero teraz odkryłam Twój blog… z drugiej jednak strony, chyba jakis mały postój trwa… mam nadzieję, że niedługo to się zmieni i powrócisz do pisania. Poczekam… Pozaglądam czasem… w końcu pewnie się doczekam(y) 🙂

Skomentuj

